keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Herra Böön totuuksia.

Jahas... Niinhän se on, että lasten suusta se totuus kuuluu!

Herra Bööllä on aivan mielettömän suuri sanasto totuuksia... Ne ei ole ilkeyksiä tai tarkoitus tuoda pahaa mieltä..ne on pikku ukon mietteitä, oivalluksia, ratkaisuja elämän tärkeimpiin kysymyksiin ... Tässä tulee yksi se jonka teistä moni on jo kuullutkin, mutta joka täytyy teidän muidenkin kuulla!

Aamupalalla.
Minä meikkaan ja nään sivusilmällä kuinka pienet silmät seuraavat tekemisiäni.
"mamma... Onko kaikilla ihmisillä samankokoinen nenä?"
Minä: "no ei ... On isoja, pieniä ja kaikenmuotoisia nenuja, kaikilla ihmisillä on sopivat omat nenät."
Herra B: " no joo kun mä ajattelin, että mulla on tällänen pieni ja himmee nenä ja sulla on tollanen iso ja tosi kiiltävä!"
(mun nenä kiiltää aina!!!)

Niin mitäpä tuohon sanomaan!?
Lisää puuteria???

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)